معماری و دکوراسیون زانا

هنر

یکی از محققان برجسته تئوری طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی به طبقه متوسط، معمار اوون جونز، یکی از تأثیرگذارترین نظریه پردازان طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی قرن نوزدهم بود. اولین پروژه معماری داخلی و دکوراسیون داخلی جونز مهمترین آن بود - در سال 1851 او نه تنها مسئول دکوراسیون داخلی کریستال پالستون جوزف پاکتسون برای نمایش بزرگ بود، بلکه همچنین برای ترتیب نمایشگاه ها در داخل نیز بود . او یک پالت بحث انگیز از قرمز، زرد و آبی را برای ماشین آلات داخلی انتخاب کرد و، علی رغم انتشار اولیه منفی در روزنامه ها، در نهایت توسط ملکه ویکتوریا به تحسین و انتقاد شدید رسیده بود. مهمترین نشریه آن عبارت بود از: گرامر عروسی (1856)، که در آن جونز 37 اصل کلیدی طراحی داخلی و دکوراسیون را تشکیل داد.

جونز توسط برخی از شرکت های پیشرو در طراحی داخلی و دکوراسوین داخلی در روز کار می کرد؛ در دهه 1860 او در همکاری با شرکت لندن جکسون و گراهام برای تولید مبلمان و اتصالات دیگر برای مشتریان برجسته از جمله آلفرد موریسون، هنرمند، و خدیو مصر، اسماعیل پاشا کار کرد.در سال 1882، دایرکتوری لندن دفتر پست، 80 دکوراتور داخلی و دکوراسیون داخلی را فهرست کرد. برخی از شرکت های مشهور این دوره عبارت بودند از Crace، Waring & Gillow و Holland & Sons؛ دکوراتور معروف که توسط این شرکت ها کار می کردند، شامل توماس ادوارد کلکت، ادوارد ویلیام گودوین، چارلز بری، گتفریده سمپر و خیابان جورج ادموند بود.
زهرا رستمی

  • ۰
  • ۰


نمای ساختمان ویلایی بسته به نوع ویلا و منطقه ای که ویلا در آن قراردارد نمای ساختمان ویلا متناسب با اقلیم و منطقه خود باید طراحی باشد .طراح نمای ویلا با خلاقیت و تخصص معماری می بایست انجام دهد .در طراحی نمای ساختمان ویلا میتوان از متریالهایی چون چوب در نمای ساختمان ویلا ،سنگهای صخره ای و محلی در ساخت نمای ویلا استفاده کرد .نوع آجرای نمای ساختمان ویلا نیز میتواندند به ارزشهای نمای ساختمان ویلا بکاهد یا افزایش دهد .شرکت های طراحی نمای ساختمان ویلا به سبک معماری ویلا و سبک طراحی محوطه ویلا نیز باید توجه داشته باشند .

  • ۹۶/۰۹/۱۲
  • zahra rostami

زانا

ساختمان

نما

ویلایی

کلاسیک

نظرات (۱)

  • مجید یزدانی
  • سلام همکار محترم
    وقت بخیر
    بنده یک پیشنهاد برای شما داشتم و اینکه شما می توانید مقاله های رایگانی را که می خواهید در وبلاگ قرار بدهید با لینک کردن به تبلیغات از بابت هر بار باز شدن لینک دانلود کسب درآمد کنید
    درصورت تمایل می توانید به این آدرس مراجعه کنید و پس از ثبت نام به کسب درآمد از طریق وبلاگ خودتان بپردازید
    نمونه کار وبلاگ بنده می باشد
    ممنون از توجه تان

    لینک رجوع به سایت کوتاه کردن لینک :
    http://opizo.com/ref:102599

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی