معماری و دکوراسیون زانا

هنر

یکی از محققان برجسته تئوری طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی به طبقه متوسط، معمار اوون جونز، یکی از تأثیرگذارترین نظریه پردازان طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی قرن نوزدهم بود. اولین پروژه معماری داخلی و دکوراسیون داخلی جونز مهمترین آن بود - در سال 1851 او نه تنها مسئول دکوراسیون داخلی کریستال پالستون جوزف پاکتسون برای نمایش بزرگ بود، بلکه همچنین برای ترتیب نمایشگاه ها در داخل نیز بود . او یک پالت بحث انگیز از قرمز، زرد و آبی را برای ماشین آلات داخلی انتخاب کرد و، علی رغم انتشار اولیه منفی در روزنامه ها، در نهایت توسط ملکه ویکتوریا به تحسین و انتقاد شدید رسیده بود. مهمترین نشریه آن عبارت بود از: گرامر عروسی (1856)، که در آن جونز 37 اصل کلیدی طراحی داخلی و دکوراسیون را تشکیل داد.

جونز توسط برخی از شرکت های پیشرو در طراحی داخلی و دکوراسوین داخلی در روز کار می کرد؛ در دهه 1860 او در همکاری با شرکت لندن جکسون و گراهام برای تولید مبلمان و اتصالات دیگر برای مشتریان برجسته از جمله آلفرد موریسون، هنرمند، و خدیو مصر، اسماعیل پاشا کار کرد.در سال 1882، دایرکتوری لندن دفتر پست، 80 دکوراتور داخلی و دکوراسیون داخلی را فهرست کرد. برخی از شرکت های مشهور این دوره عبارت بودند از Crace، Waring & Gillow و Holland & Sons؛ دکوراتور معروف که توسط این شرکت ها کار می کردند، شامل توماس ادوارد کلکت، ادوارد ویلیام گودوین، چارلز بری، گتفریده سمپر و خیابان جورج ادموند بود.
زهرا رستمی

  • ۰
  • ۰

قیمت نمای ساختمان شامل دو بخش اصلی می باشد که در بخش اول قیمت طراحی نمای ساختمان و اخذ تاییده نما از شهرداری میباشد سپس پس از تایید طراحی نمای ساختمان به نسبت اینکه نمای ساختمان در چه سبکی طراحی شده است برآورد هزینه نمای ساختمان انجام میشود مثلا قیمت اجرای نمای رومی  با قیمت اجرای نمای مدرن متفاوت است و قیمت نمای رومی با سنگ با قیمت نمای رومی با سیمانبری متفاوت است  هزینه اجرای نمای ساختمان بستگی به نوع متریالهای مصرفی در نما دارد، همینطور نورپردازی نماو تجهیزات نورپردازی تاثیر مهمی در هزینه های نمای ساختمان دارد.

  • ۹۶/۱۰/۱۷
  • zahra rostami

رومی

ساختمان

قیمت

مدرن

نما

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی